Thailand 2014 November – XIII dalis [Atvykimas į Phi Phi salą]

2014 m. Lapkričio 11-oji, antradienis
Neįmanoma patikėti, bet Amorn Mansion Krabi viešbutukyje naktį sugebėjau sušalt – taip stipriai pūtė kondicionierius rolleyes.gif Naktį prabudęs turėjau net išjungt jį, nes dantimis kalenau (cold) Užtat ryte suskambėjus žadintuvui kambaryje oro visiškai nebuvo, jau viskas buvo prišilę nuo kylančios saulės spindulių.

Amorn Mansion reception

Amorn Mansion viešbučio registratūra su tolumoje sukrautais skalbiniais

Įjungiau kondicionierių ir skubėjau į apačioje esančią registratūrą ieškoti savo skalbinių. Mergaitė juos nesunkiai rado, atidavė gražiai išlygintus ir kvepiančius. Bet… purvinus (testwall) Grįžęs į kambarį net juokiausi – okay, viskas išlyginta, kvepia, bet visi purvai likę. Na, gerai, gerai – tarkim, viskas pašviesėję 50%, bet tikrai ne švariai išskalbta. Grauduma… Teks viską Lietuvoje perskalbti bet kokiu atveju. Tokios, va, tailandietiškos paslaugos devil.gif
Šis viešbutis ryte, savaime aišku, pusryčių nesiūlė, tai teko pasimaitinti iš Lietuvos atsivežtomis sasyskomis (pocketwatch)Nors jau buvo 12-a kelionės diena, bet kadangi visuose viešbučiuose buvo šaldytuvai, tai jos buvo išsilaikę nuostabiai. Suvalgiau jas taip, kad net ausys lapsėjo biggrin.gif O po to ką, kadangi buvo dar geras pusvalandukas iki išvykimo, tai nuėjau pasidairyti į rytinės saulės spinduliais nušviestą Ao Nango centrą, kuris buvo tykus ir ramus. Jūra nusekus, valtys vos ne ant smėlio pakibusios, totali ramybė. Bet šiaip man vis vien čia labai patiko, kaip būtų buvę smagu pasilikt čia dar vieną papildomą dieną, ach… Kelios nuotraukos iš rytinio Ao Nango:

Bet ilgai vaikščioti nebuvo kada. Artėjo 8 h ryto ir reikėjo grįžti į viešbutį. Pakeliui dar užsukau į supermarketa ir apsipirkau visokiausių gėrimų, nes buvau prisiskaitęs internete, kad Phi Phi salose viskas be galo brangu ir viskas kainuoja 2-3 kartus brangiau, nei žemyniniam Tailande. Taip tikrai nėra (extrawink) Tiesa, ten viskas brangiau, bet kokius, na, 10-20%, bet tikrai ne 2-3 kartus. Na, bet tuo metu aš to nežinojau, tai nusipirkau supermarkete už 28 batus Sprite 1,25 litro talpos (pigiau, nei Lietuvoje), mandarinų sulčių (69 batai) litrą ir ananasų sulčių (53 batai) litrą. Sultys ten brangios šiaip, bet tikrai labai skanios. Už 238 batus / 6,20 EUR nusipirkau ir 350 g vietinio Regency brendžio fleškutę (coolness) Kad vakaras Phi Phi saloj neprailgtų (drinker) Dar nusipirkom kelias bulkutes, kurias valgiau plaukdamas laivu ir man jos tokios buvo keistai minkštos, jau net per minkštos, baltos forminės duonos. Tuo didysis apsipirkimas baigėsi, viską grįžus reikėjo supakuoti į lagaminus ir 8:05 ryto (vėlavom, nes tikėjausi, kad vėluos ir buvau teisus) buvom viešbučio foje laukdami, kol mus paims ir nuveš į prieplauką. Kaip visada – niekas niekur čia neskubėjo. (down) Praėjo ir 10, ir 20 minučių, man vėl pradėjo darytis, neramu, nes laivas gi išplaukia lygiai 9 ryto, o jau vos ne pusė devynių, o nieko nėra. Išėjau į pagrindinę gatvę ir dairiausi. Žiūriu – sustojo pilnas žmonių pikapas, panašiu kur Čiang Majuj į turus važiuodavome, tik šis buvo didesnis gerokai. Sustojo ir kažkokia metro keturiasdešimt ūgio tailandietė išlipus iš pikapo blaškytis pradėjo: tai į vieną pusę nulekia, tai į kitą, žiūri į lapuką, vėl blaškosi. Aš stebiu ją įdėmiai. Galiausiai ji, rodos, pamatė Amorn Mansion viešbučio reklamą ir pasileido į kalniuką link viešbučio. Aš – paskui ją. Buvau teisus – ji čia mūsų ieškojo. Tai su lagaminais atklibinkščiavom iki to pikapo, o ten žmonių – sausakimša. Tai žodžiu, lagaminą ten šiaip ne taip tarp žmonių įgrūdo, o man liepė sėstis prie vairuotojo. Tai važiavau kaip ponas (crazydance) Tiesa, neilgai tuo teko džiaugtis, nes prieplauka buvo gal už 20 min važiavimo. Visi iššoko, pradėjo rinktis daiktus, aš išsitempiau savo lagaminą ir nudardėjau link prieplaukos vienas pirmųjų. Didžioji masė sekė paskui. Dar ir dar kartą džiaugiausi savo lagaminu ant ratukų. Buvo graudu stebėti baisulinius turistinius krepšius tempiančius žmones ant kupros, paplūdusius prakaitu, o as sau lagaminą vienu pirštu tempiu per plyteles caksėdamas ir man gerai (meeting) O taip bijojau važiuoti su lagaminu į Tailandą (crazywinker) Be reikalo!
Visiems atėjusiems į laivą ant marškinėlių užklijavo tokį raudoną lipduką su užrašu “Phi Phi” ir ten dar kažkuo užrašyta. Tai buvo kaip mūsų bilietas. Krepšius sumetė laivo gale, didžiausią kalną jų sukrovė, bet tuo metu aš dar nežinojau, kad čia tik pradžia. Buvo jau po 9 h ryto, aš laukiau, kada čia tas laivas pajudės, bet jis vis stovėjo… Tai aš laukdamas neaišku ko pafotografavau apylinkes, patį laivą, nuotraukos, štai, čia:

Laivas vis dar nejudėjo iš vietos. Po to vis ateidavo bangomis žmonės prie jo (matomai dar jų atveždavo pikapai). Ir žmonių vis daugėjo, daugėjo, kaip ir krepšių krūvos. Visos vietos vidinėje kajutėje (o jos buvo silpnai kondicionuojamos) buvo užpildytos, tai kiti įsitaisė aplink visą laivą ieškodami bent centimetro laisvos vietos. Galiausiai laivas buvo perpildytas ir 10 h ryto jis pajudėjo! (candy) Tiesa, neilgam. Žiūriu, kad praplaukėm vėl Ao Nango centrą, Pai Plong paplūdimį ir… sustojom vakar jau matytame West Railay Beach paplūdimyje. Iš jo su Long-tail valtimis dar atvežė kokius 15-20 turistų į mūsų laivą. Dėl šio sustojimo labai nepykau, nes turėjau vėl unikalią progą pasigėrėti West Railay įlankos vaizdais. Šįryt, kai švietė saulė, viskas atrodė dar nerealiau:

O nuo West Railay Beach pradėjo plaukti long-tail valtys su turistais link laivo. Ir jie lipo, lipo, lipo. Lagaminų ir krepšių kalnas išaugo vos ne iki 2 metrų aukščio, praeiti laive kur nors – be šansų, turi lipti žmonėms ant galvų. Aišku, kam paleisti 2 atskirus laivus, kad žmonės patogiai nukeliautų? Geriau prigrūskim juos kaip silkes į statinę ir apturėsim daugiau pelno! Štai koks tų besišypsančių tajų mąstymas (deadtired2) Štai kokia ta “1000 šypsenų šalis”. Graudu… (tdown)
Beje, apie tai internete nebuvau skaitęs, kad galimas nusigavimas į Phi Phi salas tiesiai iš West Railay paplūdimio. Buvo čia keli viešbutukai, bet apie apsistojimą juose aš net negalvojau, nes galvojau, kad iš čia išplaukti kur nors toliau vis vien neįmanoma. Pasirodo, klydau. Jei kada nors gyvenime grįšiu į Tailandą, tai tikrai reikės paskirti kelias naktis šiai vietai victory.gif

Telefonas rodo, kur esu

Telefone sekiau GPS signalą, ar tikrai plaukiam ten, kur reikia 🙂

Žodžiu, galiausiai visi turistai buvo susodinti ir 10:30 ryto pradėjom kelionę link mano išsvajotųjų Phi Phi salų. Visiškai nepavydėjau denyje “kepantiems” žmonėms, kuriems neliko vietų bendroje kajutėje. Vieni bandė degintis, kiti ant savęs pastoviai pylė vandenį. Žiaurokai iš tikro… O aš vis kursavau į denį pasižvalgyti ir kai pasidarydavo be galo karšta, grįždavau atgal į tą bendrą kajutę atsivėsinti. Turbūt labai nervinau aplinkinius, nes visur einant reikdavo lipti per galvas. Na, bet čia ne mano problemos irnesakyk.gif Man įdomu – aš einu. Ir viskas smartass.gif Plaukdamas telefone sekiau vis atstumą, ar dar toli iki Phi Phi salų. Nerealiai laukiau jų pasirodant. Kol galiausiai mano laukimas buvo apvainikuotas. Štai ir ji!!!

Galiu pasakyt tik tiek – pateisino ji mano lūkesčius. Nuostabiai graži vieta. Atvirukinė vieta kaip Santorini sala Graikijoje – kur paspausi foto aparato mygtuką, ten gausis atvirutė. wub.gif Nekantravau, kuo greičiau iššokti į krantą! Bet tai nebuvo taip paprasta. Ties trapu susidarė kamštis, kilo chaosas – vieni bando išlipt, kiti tame kalne krepšių ieško savo lagaminų, eilė beveik nejuda. Absurdo teatras. Bet žmonės irgi kvaili – traukia savo tašes iš apačios, jos griūna tik dar labiau didindamos chaosą. Vajėzus, kas ten darėsi. Aš ant kelio taipogi atsistojęs buvau (nes filmavau atplaukimą į Phi Phi prieplauką), o jau grįžti į kajutę nebespėjau. Žodžiu… Matydami, kad darosi bilekas, to laivo komanda pradėjo nešti visus lagaminus iš eilės ir krauti ant prieplaukos. Tik taip tas žmonių kamštis po kažkiek laiko pradėjo skirstytis. Mačiau kaip ir mano lagaminas buvo nuneštas ir padėtas prieplaukoje. Dar geriau – nereikėjo man jo nešti trapu (strong) Na, ir ką, po kokių 20 minučių stumdymosi ir mindžikavimo aš pagaliau, berods, esu tikrai Phi Phi saloje!!! Tiesa, dar buvau nustebęs, kai visus turistus ateinančius tiltu prieš pat išėjimą į salą stabdė kontrolės punktas ir visi kaip vienas turėjo susimokėti taip vadinamą “švaros mokestį”, dėl kurio šis nuostabus gamtos kampelis turėtų teoriškai būti švarus mastau.gifDeja, bet vadinkim daiktus jų tikraisiais vardais – šis mokestis yra tikrių tikriausia reketo forma. Legalaus reketo. Nes jau ko, ko, bet švaria šią salą tikrai nepavadinsi, pilna šiukšlių visur, o vietiniai net nesivargina jų rinkti ir dar patys šiukšlina. Nepikta tik dėl to, kad tas “švaros” mokestis juokingas – vos 20 batų arba 0,50 EUR. Bet paskaičiuokim – oficiali informacija skelbia, kad kasdien į šią salą atplaukia ne mažiau 1000 turistų, sezono metu jų skaičius pasiekia ir 1500 turistų per dieną. Visi susimoka tuos 20 batų. Grubiai imant vidurkį, gaunasi apie 24,000 THB per dieną arba 600 EUR per dieną. (letsplay)Manau, tokią nedidelę salą už šią sumą tikrai galima padaryti, kad ji blizgėtų. Bet… to nėra book.gif Nes to niekam nereikia. Tie pinigai “nusėda” kažkur kitur (investigate)

Taigi, susimokėjęs “švaros” mokestį pagaliau patekau į Phi Phi salą!!! (superb)Pirmas dalykas, kurio labiausiai norėjau, tai kuo greičiau susirasti viešbutį, numesti jame daiktus ir išbėgti iššniukštinėti visą salą! Bet tai nebuvo taip paprasta. Viešbutį pasiėmiau pačioje centrinėje salos dalyje, centriniame miestelyje, kad viskas būtų šalia. Aišku, čia viešbučiai buvo patys brangiausi, bet man pavyko aptikti pigią skylę (ten, kur gyvenome, negalima pavadinti viešbučiu), vadinama “Sea Shell Hut”. (slingshot)Žemėlapyje ji buvo pavaizduota visai arti prieplaukos, taip vadinamo Tonsai Pier, vos 5 min pėstute nuo jos. Dieve, su tais lagaminais sukome ratus, bet niekaip nesugebėjom rasti šio viešbutuko. Galiausiai vietinių padedami jį radom. Na, ką aš galiu pasakyti… Viešbučio savininkas tuo pačiu yra ir viešbučio registratūros darbuotojas – tingus, storas tajus, kuris visiškai nešneka angliškai.(bigboss)

Mykolas Pleskas buvo čia apsistojęs

Kaip ir kaip būtų netikėta, bet viešbučio registracijos knygoje aptikau ir lietuviškų vardų bei pavardžių 🙂

Pakišau jam rezervaciją padaryta internetu per booking.com, jis padavė man pasirašyti svečių knygoje, kurioje, kaip nebūtų netikėta, aptikau lietuvišką vardą ir pavardę – Mykolas Pleskas. Taip, čia tas pats tinklaraštininkas Mykolas Pleskas, internautams žinomas kaip Mykolas Kleckas. Tiesa, aš jo taip ir nesutikau, gal buvo tik vienai ar dviems naktims apsistojęs. Beje, nuotraukoje puikiai matosi šio viešbučio lankytojų registravimo žurnalo kokybė (evilnod) Panašiai atrodė ir visas viešbutis. Bet, kaip nebūtų keista, aš jame jaučiausi labai gerai. Ir gal net geriau, nei tame baisiame 4* viešbutyje Čiang Majuje. Kodėl? Pirmiausiai todėl, kad iš jo daug nesitikėjau, jis buvo 1* ir pigus, nieko pigiau nepavyko man rasti Phi Phi centrinėje salos dalyje (para žmogui kainavo 13 EUR). O jei kas ir buvo pigiau, tai kambariai buvo be kondicionieriaus, be šilto vandens ir pan. O šis viešbutukas visa tai turėjo – ir A/C, ir nemokamą wi-fi, ir atskirą dušo kambarį, kad ir koks jis buvo, ir buvo strategiškai žiauriai geroje vietoje. Negali nieko norėti daugiau, kai moki 13 EUR nuo žmogaus už kambarį (dvivietis kainavo 26 EUR, o už 2 naktis turėjom sumokėti 52 EUR arba 2000 batų).

Sea Shell Hut hotel

Va, koks ištaigingas ir erdvus kambarys 🙂

Taip, kambarys buvo super mažas, nebuvo net vietos apsisukti – įeini, atsirakini duris ir griūni į lovą, nes daugiau vietos nėra niekam. Bet dzin, man tiko ir patiko (music00) Svarbu, kad kondicionierius veikė thumbup.gif O jo labai ir labai reikėjo (tap-fingers) Tiesa, jis veikė tik tuomet, kai esi kambaryje, nes prie raktų buvo pakabukas su kortele, kurią įstačius į specialią angą sienoje, jis įsijugdavo. Kituose viešbučiuose aš tą kortelę nusegdavau nuo raktų ir palikdavau veikti kondicionierių visą laiką, kad grįžus įeitum į jau šaltą kambarį. Deja, bet šiame viešbutyje ši gudrybė buvo panaikinta – ta kortelė buvo apvaliu žiedu prilituota prie raktų pakabuko ir jos nenuimsi prie geriausių norų. Tai matytumėt, kokių aš tik variantų neišbandžiau, kad tik sugalvoti kaip šaldyti kambarį ištisai… Ir kreditines korteles kišau, ir iš popieriaus išlanksčiau būtent tokio pačio dydžio ir formato gabalą, kaip kad raktų pakabukas, bet NIEKAS nepadėjo. (sadu) Kondicionierius ir elektra įsijungdavo TIK su ta kortele nuo raktų. Taip ir likau nesupratęs tos paslapties. Juk ten paprasčiausias plastmasės gabalas. Kuo jis ypatingas, kad tik su juo suveikia kontaktas ir atsiranda elektra kambaryje?
Na, neesmė. Palikome daiktus, atsigėrėme ir lygiai 14 h, per patį vidurdienį, išėjome jau dairytis po pačią garsiąją Phi Phi salą. Nežinau, ką galėčiau pasakyt blogo apie Phi Phi. Viską, ką apie šią vietą buvau skaitęs, tai viskas pasitvirtino su kaupu – kur pasisuksi, ten atvirutės vertas vaizdas. swoon.gif Gali būti pats prasčiausias ir labiausiai netikęs fotografas pasaulyje, bet čia padarysi superines nuotraukas. Dieve, kaip viskas aplink buvo gražu:

Foto aparatas mano spragsėjo 10 kartų per sekundę dažniu (ohboy) Pertraukos būdavo daromos tik tada, kai prisikabindavo vietiniai siūlydami visokiausius turus. Išėjus į prieplauką, ar į centrines gatveles šalia prieplaukos, neįmanoma per juos praeiti. Siūlo, kiša, gundo. Kas įdomiausia, tai visų pasiūlymai vienodi – 1600 batų už 4 h turą į Maya Bay, kur buvo nufilmuotas filmas su Leonardo DiCaprio – “The Beach” ir 2000 batų už 4 h turą į tolimesnes salas – Bamboo ar Mosquito salas. Taip, yra ir pigesnių variantų, kur vienoje valtyje plaukia 10-15 žmonių ir tada kaina už tokį “shared” tipo turą kainuoja 400-600 batų, bet, atvirai pasakius, net minties nebuvo rinktis tokį variantą (o čia, gal buvo klaida).

Phi Phi village

Phi Phi salos centrinis kaimelis su suvenyrų parduotuvėm, barais ir supermarketais

Tiesa, šiandien dar jokio turo imti neplanavau, norėjosi paprasčiausiai be tikslo pamaklinėti po salą ir pasidairyti į jos grožybes. Tai vieni tokie siūlytojai išgirdę “Ne” – greitai atsikabindavo, bet kiti… (no2) Su vienu teko šnekėtis, turbūt, gerą pusvalandį. Siūlė jis tas savo paslaugas, gundė visaip, o pasakius, kad šiandien net nesiruošiam niekur plaukti, jis primygtinai reikalavo jam pažadėti, kad rytoj plauksim su juo. Paklausus, o ką jis tokio gali mums pasiūlyti, kad plaukti su juo? Nuolaidą? Ne, nesutinka. Tai kokio velnio tada man plaukti su juo, jei visi tą patį siūlo, ką ir jis? Jis tokį klausimą išgirdęs kiek pasimetė, bet po to sako: “Okay, my friend. Tour will take 4 and a half hours, not 4 hours” (swaying) Tipo, kaina ta pati, bet pusvalandžiu ilgiau jis plukdys savo valtimi (search3) Apsimečiau susižavėjęs jo dosnumu ir pažadėjau rytoj pirmu numeriu ateiti pas jį (boatride) Spėkit, ar atėjau (laughing_loudly)
Na, o po to, žiūriu, kad nuėjau toliausiai, kur galiu nueiti, nes kelias atsirėmė į aukštą uolą. Atgal tuo pačiu keliu grįžti nesinorėjo, tai ten perlipau per tokią juokingą tvorelę ir tęsiau kelionę toliau. Kaip vėliau paaiškėjo, taip netikėtai papuoliau į Phi Phi Maiyada Resort viešbučio teritoriją. Iškart pastebėjau, kad čia tvarkos daugiau, nustebino vieši dušai, kuriuose atvirai prausėsi kelios nuogos moterys ir keli vyrai dirol.gif Be kompleksų. Norėjau nufotkint, bet neišdrįsau 2.gif

Valgymo patalpa

Norit pasakyti, kad nebūčiau galėjęs čia nemokamai pasivaišinti tarp šių žmonių? 🙂

Einant toliau, darėsi vis įdomiau – priėjom didelę valgyklą po stogu, kurioje rinkosi valgyt gal 100 žmonių. Ir jokios kontrolės, jokio viešbučio personalo aš nepastebėjau. Taip ir kilo mintis – įsimaišyti į šią minią ir nemokamai pavalgyti bei atsigerti kartu su visais (peekaboo) Esu įsitikinęs, kad šis mano planas būtų išdegęs, bet kažkaip nežinau. Susigėdau (whistly) Nors kai dabar pagalvoju, tai tikrai galėjau nemokamai sau papietauti ir atsigert visokių sulčių (boi-havinbeverage) Juolab, kad didžioji dauguma aplink buvo rusų, būčiau puikiai įsiliejęs į minią (thumbup) Ech…
Nugalėjęs savo norą nemokamai papietauti nuėjau taku į kitą Phi Phi salos pusę, kurioje beveik nebuvo valčių, nebuvo prieplaukos ir buvo apskritai gerokai ramesnė, nei toji, kurioje yra Tonsai Pier – Tonsai prieplauka. Realiai, einant tiesiai nuo Tonsai prieplaukos iki kitos Phi Phi salos pusės, užtruktum ne daugiau 10 minučių. Bet aš kampais, pakampėm eidamas ten atsidūriau tik po valandos (unbelievable) Ir kadangi išlindau prie pačio pakraščio, tai turėjau galimybę praeiti vėl visą įlanką, kuri vadinama Loh Dalum Bay, nuo vakarinės iki rytinės pusės. Žmonių pliaže buvo mažai, bet netrukus užtikau pusiau vandenyje, pusiau ant smėlio gulinčią jauną rusų porelę. Vizualiai duočiau jiems gal 18 metų hihihi.gif Panikė žiauriai graži, jaunutė, lieknutė ir… beveik nuoga. Ji buvo su siaurais juodais stringučiais ir visai be liemenėlės. Tai buvo pirmas ir paskutinis kartas, kai Tailande mačiau kažką tokio panašaus, nes Tailandas nors yra ir sekso turizmo šalis, bet oficialiai nuogiems ar iki pusės nuogiems degintis paplūdimiuose ar prie baseinų yra draudžiama. Absurdas, bet tokia realybė. O šie jauni rusai, atvirai pasakius, vos ne santykiavo vandenyje. Aš taip norėjau tą gražią jauną rusaitę su nuogais papukais nufotkinti, bet ji mane stebėjo (astonished) Tik aš pakeliu fotiką, taip ji priglunda prie to bachuriuko. Aš nuleidžiu fotiką, ji ant jo atsisėda demonstruodama savo papukus bigsmile.gif Aš fotiką vėl tik kilst – ji vėl slepiasi photo.gif Nežinau – specialiai ar ne, bet toks vos ne žaidimas gavosi. Susinervinau ir visai šalia jų pūkštelėjau į vandenį ir aš. Ech, gera buvo pagaliau išsimaudyti Phi Phi salos paplūdimyje…

Grįžus į krantą žiūriu, kad rusaitė jau nuo savo berniuko nulipus, sėdi ant smėliuko ir deginasi papukus išvertus prieš saulę. Aš vėl – capt už fotiko, taip vogčiomis, atsargiai, o ji kaip tyčia galvą pakėlė ir atsisėdus išvis apsirengė. Blin, susinervinau net (extrawink) Bet šiaip drąsūs rusai. Nors kitavertus, tokioje saloje kaip Phi Phi, kas ten imsis jų baudimu ar drausminimu. Visiems rūpi tik pinigai ir kaip jų kuo daugiau nugręžti iš turistų (money)

Pasiklysti čia neįmaoma

Stendas-žemėlapis Phi Phi saloje

Praėjęs visą Loh Dalum Bay Phi Phi įlankos pusę, per miestelį grįžau į viešbutuką nusiprausti ir atsipūsti. O po valandos išjudėjau į sekantį tašką – Phi Phi apžvalgos aikštelę ant uolos arba taip vadinamą Phi Phi ViewPoint. Norint į jį patekti, vėl reikėjo susimokėti 20 batų mokestį, bet ne tai buvo baisiausia – norint iki ten patekti, reikėjo užlipti ne mačiau 300 laiptelių. Visas kopimas trunka ne mažiau pusvalandį, net specialūs įspėjimai yra prieš pradedant lipti pasiimti su savim pakankamą kiekį vandens atsigaivinimui. Lipant tenka praeiti beždžionių zoną, kurią šiandien prasmukom gana sėkmingai ir ko nepasakysiu apie rytojaus kopimą hihihi.gif Turbūt nereikia sakyti, kad apžvalgos aikštelės viršuje buvau vėl kaip iš vonios išlindęs karsta.gif Prakaitas bėgo upeliais nuo manęs. Kas pikčiausia, tai per vėlai ten nuėjau, kažkur 17 h vakaro ir jau saulė leidosi palengva už kalnų, ko pasekoje panoraminis vaizdas buvo toks padūmavęs šiek tiek. Ir nuotraukos tokios šiaip sau gavosi. dry.gif Pažadėjau sau, kad rytoj vėl čia grįšiu geresniu paros laiku. O čia šlaput šlaputėlis Arūnčikas ir padūmavę Phi Phi salos panoraminiai vaizdai:

Galite patikėti, kad lygiai prieš 10 metų toje centrinėje salos dalyje, kuri yra siauriausia, viskas buvo nušluota garsiojo Indijos vandenyno cunamio metu. Šiame apžvalgos taške buvo pilna informacijos apie tai su vaizdingais stendais kaip atrodė Phi Phi sala 2004-ųjų gruodžio pabaigoje po cunamio. Vaizdelis nekoks tikrai buvo… Na, bet nėra to blogo, kas neišeitų į gerą – kadangi visos lūšnos tada buvo nuplautos, liko stovėti tik keli didesni viešbučiai, kurie buvo pastatyti iš plytų ir betono, tai dabar, viską atstačius, normalių pastatų buvo jau gerokai daugiau. Manau, kad sekančio cunamio metu Phi Phi sala jau taip baisiai nušluota nebus mellow.gif
Belipant atgal nuo apžvalgos taško tapome beždžioniu reketo liudininkais: kai tais stačiais laiptais belipančią moterėlę užpuolė gauja beždžionių. Manęs į priekį lipant nepuolė jos gal dėl to, kad nieko nesinešiau rankoje. O ši aukštyn kopianti moterėlė nešėsi kažkokius krepšius, kurie ir patraukė beždžionių dėmesį: apspito ją iš visų pusių, dantis šiapią, į krepšius taikosi. Tai moteriškė, beje, ji buvo vietinė, buvo ne pėsčia – nusirovė palmės šaką su lapais ir pradėjo tas beždžiones vaikyti visaip. Taip pasidarė taką ir sau, ir mums nulipti (prostration) Deja, bet rytoj čia tos moteriškės nebus ir teks jau man stoti į kovą su šiomis naglomis beždžionėmis (shamrock)

Kašakas - piktasis pardavėjas

Kažko nori nusipirkti? O pinigų turi? 😀

Grįžus į Phi Phi centrinį kaimelį pastebėjau, kad žmonių čia gerokai apmažėjo, nei jų buvo dienos metu. Nemažai žmonių į šią salą atplaukia būtent pabūti joje dienos metu ir 17-18 h paskutiniai laivai su tokiais „dieniniais“ turistais išplaukia lauk. Todėl po 18 h visi čia likę žmonės yra tie, kurie čia liks ir nakvoti. Atsidarė visokie naktiniai barai bei pub‘ai, į kuriuos užeiti kvietė akivaizdūs back pack‘eriai turistai – pusplikiai, pusgirčiai, raudonai nudegusia oda bei griausmingai besisveikinantys su panašiaus plauko tipeliais (kiekvienas buvo apkabintas, pakilnotas ir paspausta ranka). Galiu garantuoti, kad jie iš tos serijos žmonių, kurie keliauja po pasaulį mėnesiais neturėdami nė euro kišenėje. Ir glaudžiasi įvairiuose kampeliuose už stogą virš galvos ir sausų pusryčių davinį rytais unsure.gif Arba, va, taip uždarbiauja už maistą ir galimybę pernakvoti. Aišku, iš vienos pusės gal ir faina beveik už dyką keliaut taip, niekur neskubant ir būnant, kad ir tokioje Phi Phi saloje savaitėmis ar mėnesiais, bet iš kitos pusės – man čia valkatavimas, o ne keliavimas. Nors kiekvienam savo (lost3) Būtų man 20 metų, gal būtų ir nieko taip atskristi su 100 eurų kišenėje į Tailandą ir bastytis po jį su kuprine už nugaros bei ieškant kur prisiglausti nemokamai (pleasantry)

Kurį kibirėlį rinktumėtės?

Paruošti kibirėliai vakarui ir naktinėms linksmybėms 🙂 Visai kaip Maljorkoje

Vietinės parduotuvėlės pradėjus temti pradėjo siūlyti įvairiausius rinkinukus, panašius kaip Maljorkoje – kibirėlis, litras sulčių ar energetinio gėrimo ir alkoholio butelys. Tiesa, kiekiai atrodė kiek mažoki, nes alkoholio buteliai buvo 350 ml – 500 ml dydžio, kai Maljorkoje be litro neapsieidavo toks rinkinukas angel_not.gif Darėsi įdomu, kas čia bus visiškai sutemus. O sutemus prasidėjo šou. Tiek danguje, tiek toje priešingoje įlankoje nuo Tonsai prieplaukos, Loh Dalum Bay įlankoje, kuri dieną buvo visiškai rami ir be žmonių. Bet vakare visi žmonės tarsi persikėlė nuo Tonsai prieplaukos į tą priešingą pusę. Ir ten prasidėjo judesys…

Loh Dalum Bay įlanka Phi Phi saloje

Loh Dalum Bay įlanka vakare

Pirmiausiai, tai labai buvo nusekęs vanduo, visos valtys pasvirusios ant šono gulėjo įlankoje, vietiniai ant to šlapio smėlio žaidė futbolą, o turistai… gėrė (yoohoo) Muzika iš barų „kalė“ taip, kad net smėlis vibravo, visur vyko visokiausi pasirodymai, ugnies šou, fakyrai, visokios užduotys turistams, iš kurių pati populiariausia ir kartojama kiekviename bare kas pusvalandį, tai pralindimas atsilošus pro vis žemiau laikomą pagalį. Visi pralindę gaudavo po kažkokio gėrimo shot‘ą iš baro. Taip galima ir prisigerti nemokamai bėgant vakarui (boast) Toks šou vyko ant žemės, o danguje buvo ne ką prastesnis vaizdas – tolumoje danguje žaibavo. Bet taip žaibavo, kad reikėjo tai pamatyti – be griaustinio, o žaibai tokiais rutuliais ritosi per horizontą iš vienos dangaus pusės į kita.

Linksmybės Loh Dalum Bay

Sutemus taip atrodo paplūdimiai Phi Phi saloje

Tikrai niekada nieko panašaus nebuvau matęs. Sublyksi vienoje pusėje ir tas žaibas sukdamasis keliauja po to danguje iš vieno taško į kitą. (thundering)Vaizdas buvo nerealus!!! Bet per tą barų triukšmą ir muziką buvo sunku jais grožėtis, tai nusprendžiau nueiti į patį prieplaukos kraštą, kur buvo ramiau, tamsiau ir geriau matėsi tie žaibai. Tai nuėjau ten, susiradau ant akmens vietelę sau gražią ir atsisėdęs gėrėjausi žaibų šou. Patinka man tokie vaizdai ir net labai, ypač kai jie toliau ir nelyja (rain1)Bet netrukus pamačiau judesį. Iš vieno barų, žiūriu, ateina toks vyriškis su mergina. Iš to kaip jie ėjo ir bendravo, man susidarė įspūdis, kad jie tik ką susipažinę vienam tų barų, nes eidami prilaikė atstumą vienas nuo kito, mandagiai šnekėjosi ir pan. Žodžiu, netoli manęs buvo tokia kaip medinė sienelė, puslankio formos, ant kurios galima atsisėsti. Tai ką, ši porelė atėjo, atsisėdo ant tos sienelės ir pradėjo kalbėtis. Normalu (readin) Aš sau toliau sėdžiu, grožiuosi vaizdais, staiga pasigirdo įdomus garsai man iš kairės pusės. Pasižiūriu – porelė jau bučiuojasi, o po kelių akimirkų pana baltą sijoną pasikėlė (tamsoje jos tas baltas sijonas gerai matėsi) kojas praskėtė, o vyras jai tarp kojų atsistojęs pradėjo ritmingai „dirbti“ (spiteful) Negalėjau patikėti savo akimis lotuliukas.gif Viskas vyko gal per 15-20 metrų nuo manęs. Man buvo įdomus tik vienas klausimas – čia jie taip smaginasi vos po valandos pažinties bare ar buvo pažįstami iš seniau? Nes pačioje pradžioje labai jau oficialiai laikėsi vienas kito atžvilgiu. O dabar… (ras) Nebuvo nei kaip išeit, nes iškart būtų mane pamatę, tai teko sėdėti ir laukti, kol jie ten baigs. O nebaigė ilgai, gal 20 minučių jie ten tratinosi tai greičiau, tai lėčiau, kol galiausiai (ačiū Dievui), žiūriu, vyras atsitraukė, o moteris nuleido kojas ant žemės (tehe) Pasirodymas buvo baigtas ir atgal išdidžiai nužingsniavo jie link tų pačių barų, nuo kurių ir atėjo. Tokį, va, nuotykį kai kas apturėjo, o aš net nenorėdamas buvau to liudininkas (wishuluck) Man ramybės tik vienas klausimas nedavė – ar jie čia seniau buvo pažįstami, ar jie tik ką susipažino, išėjo sau romantiškai pasivaikščiot ir tik trach, trach ir po to ramiausiai grįžo prie savo draugų kompanijų bare (yawnin) Na, bet atsakymo į šį klausimą nebus niekada. Belieka tik spėlioti ax.gif
Kai seksodromo vieta atsilaisvino, pagaliau galėjau ir aš grįžti į barų zoną. Per tą laiką publika įšilus gerokai buvo, prasidėjo cirkai. Vienos panos išsirengė iki apatinių ir sušoko į vandenį bei pradėjo jame turkštis.

Prieš tai visus tokius, užsimaniusius atsivėsinti, barų apsauginiai traukdavo iš vandens lauk. Šiuo atveju prilėkė taipogi du apsauginiai, pradėjo angliškai šaukti tas panas iš vandens, bet joms buvo nė motais (partydance) Daugelis žmonių žiūrėjo ir juokėsi, kai tie apsauginiai kaip katinai bėgiojo pakrante bijodami bristi į vandenį ir šaukė tas panas grįžti į krantą. O joms buvo visiškai dzin. Reakcijos nulis ir toliau sau turškėsi. Po kažkiek laiko grįžo į krantą, ramiausiai sau apsirengė ir toliau tęsė tūsą (partier) O apsauginiai taip nieko ir nepasakė. Matomai džiaugėsi, kad jos bent jau teikėsi sugrįžti (optimistic)

Baigėsi jėgos prie pat finišo

Ėjo iki supermarketo, bet… nedaėjo 😀

Tokių vaizdų išvargintas užsimaniau pavalgyti. O ten gatvėse ant kiekvieno kampo pardavinėja žiauriai apetitiškai atrodančias dešreles, vištienos gabaliukus, jūros gėrybes… Pasidavęs silpnumo akimirkai nusprendžiau paragauti to gatvės maisto. Tai prie vieno tokio pardavėjo atsistojau, laukiau, kol jis baigs aptarnauti kitus turistus ir bestovint pamačiau iš po jo to vežimėlio išlendantį didelį tarakoną (nauseous) Spėkit, ar aš pas jį tada pirkau (greeting) Valgyti noras staiga dingo, plius atsiminiau, kad viešbučio kambaryje turiu sasyskų dar 2 pakus, tai neskubėdamas grįžau iki viešbučio, įsimečiau į skrandį lietuviško maisto ir užmigau. Šiai dienai įvykių buvo gana (snoring)

Advertisements

37 responses to “Thailand 2014 November – XIII dalis [Atvykimas į Phi Phi salą]

1. Šiaip man užkliuvo kai rašai apie kelionę, kad lyg ir bandai rašyt, jog keliauji vienas, bet parašai pvz. “nusipirkom dar bandelių”, o paskui rašai, kad vienas jas valgei 😀
    Aš asmeniškai matyt irgi važiuočiau į šitą salą tik dienai pasižvalgyti 🙂 Tūsai manęs per keliones nedomina, o kol kas, bent iš nuotraukų, nemačiau kažko tooookio toje saloje 🙂 Bet kaip sakoma, kiekvienam savo 🙂

• Na, jau… Palauk kitos dienoraščio dalies 🙂 Pamatysi tikrąjį Phi Phi salos grožį 🙂 Vienos dienos neįsivaizduoju kaip čia gali užtekti. Toks grožis, tokia gamta aplink. Tik vaikščiok ir gėrėkis 🙂

2. Tai ir parašiau, kad bent kol kas nematau kažko tokio 🙂 Šiaip pastebėjau, kad daugiau keliaujant, jau pretenzingai renkuosi ką noriu pamatyti. Nebenoriu žiūrėti/aplankyti visko iš eilės 🙂 Geriau mažiau, bet tik tai, kas įdomu, nauja, netikėta ir pan. Nes sėdėt vienoj vietoj po kelias dienas ir žiūrėti tuos pačius vaizdus, tai man nea 🙂

• Tų pačių vaizdų nebūna 🙂 Kad ir pakrantės, paplūdimiai. Brazilijoje jie vienoki, Ispanijoje – kitokie, Portugalijoje – dar kitokie, o Tailande – išvis dar kitokie 🙂 Įdomu 🙂 Tas pats liečia ir kitas vietas, kaip miestai, kraštovaizdžiai ir kita 🙂 Dviejų identiškų vietų, sako, Žemėje nėra 🙂

3. Kiekvienas juk mato savaip 🙂 Ir dėl to nereikia ginčytis 🙂 Tau svarbūs vieni dalykai, man – kiti, bet todėl nei Tavo, nei mano kelionės nebūna blogesnės 🙂

• Na, aš tikiuosi, kad ši informacija kažkam yra įdomi ir aktuali 🙂 Nes aš kai ruošiausi kelionei į Tailandą, labai “gaudžiau” kainas, kad susidaryti nuomone apie kainų lygius ten galėčiau 🙂 O fenomenalios atminties neturiu, deja 🙂 Viską atsiminti padeda kelionės programėlė “Travel Expenses” 🙂 Android Markete yra 🙂 Belieka kelionės metu stropiai ir kruopščiai viską suvedinėti 🙂

4. Vaizdai gražūs, bet kažkaip tas “rūkas” visose nuotraukose neleidžia man pasakyt, kad viskas kaip atvirutėje 😀 čia dėl tos drėgmės taip? na, o kolkas Ao Nang kažkaip geresnis pasiroė, įtariu visiškai giedrą dieną vaizdai dar geresni ten 🙂 bet vat iškart kaip skirais tailando šiaurė nuo pietų 🙂

• Ne, dėl drėgmės negali toks rūkas būti 🙂 Šiaip padūmavus tokia diena gal 🙂 Ir tikrai skirtumas nemenkas tarp Šiaurės ir Pietų Tailando. Tiek vaizdų, tiek temperatūros prasme 😀

5. O tavo automobilio pultelis tinka visiems automobiliams? Ar irgi bandai su kokiu nors pvz vartų pulteliu atsirakinti? 😀

6. Ale kas per zmogus ta Agne, skaito nepatinka,komentuoja nelaiminga ir vis tiek skaito.cia tam kad ikasti? Greiciausiai pavydi ir tiek.

• Sveikas, Sauliau. Iš Ao Nango į Phi Phi salą bilietai 2014 metų lapkritį kainavo 400 THB žmogui, kas yra kažkur apie 10 EUR

7. supratau,nes planuojuosi atostogas jau turiu bilietus sausio 14d. dviem savaitem tai jau ziurineju ka noreciau aplankyti,ant svenciu bus daugiau laiko tai pradesiu sudarinet marsruta ir uzsisakynesiu viebuti bankoke pirmai pradziai,o po to viska jau vietoj.

• Pavydu 🙂 Iškeisi lietuvišką žiemą į Tailando vasarą ir karštį 🙂 Neblogai!
      Dėl viešbučio, tai turiu prašymą – jei viešbučius rezervuosite per Booking.com, tai gal galite tai daryti per šią nuorodą? Viešbučiai nuo to brangiau nekainuos nei centu, o mums nukris procentas nuo rezervacijos sumos:

Būsiu LABAI dėkingas!

8. Labas,na bus matyt kur rasiu pigiausia ten ir bukinsiu hoteli,dar norejau paklaust cia minejei kad buvai Israeli kada padarysi reportaza apie ji nes buvau si rudeni tenais tai smagu butu paskaityt viska ka tu jame patyrei 😉

• Labas rytas, Sauliau 🙂

Būsiu labai dėkingas, jei visus ateityje viešbučius rezervuosite per http://www.booking.com/?aid=851528 nuorodą 🙂
      Dėl Izraelio reportažo, tai jis neplanuojamas. Nebuvo tai labai egzotinė kelionė, tad, manau, susidomėjimas būtų mažesnis. Nors iš kelionės po Izraelį tikrai yra ką papasakoti. Tuo metu kaip tik vyko karas, danguje sproginėjo numuštos palestiniečių raketos, o naktimis kaukė sirenos. Visi keliai buvo pilni tankų ir pan 🙂 Man asmeniškai – žiauriai patiko 🙂 Jau vien dėl to tą kelionę į Izraelį atsimenu kaip išskirtinę 😀 O pats kai buvai, spėju, kad viso to jau nebebuvo? Nepasisekė… 🙂

9. Dabar jau ten ramu per visa kelione tik pora naikintuvu ir sraigtasparniu praskrido,bet siaip visur pilna kareiviu,moterys laukiancios autobuso stotelese tai pat su karinem uniformom ir saugumas ten pas juos sustiprintas,pries ieinant i prekybos centra patikrina tavo tase dar turi visi praeit pro metalo detektoriaus vartelius,o ir pries isskrendant tris kartus tikrino vos i lektuva suspejom,o kaip atvykom uoste klausinejo begales klausimu ko butent cia atvykom,ka vaziuosim pamatyt ar turim cia pazystamu ir tt.

• Kaip viskas pažįstama 🙂 Mūsų tai išvis klausė išskrendant: ko Jūs čia važiavote, jei šalyje vyksta karas? 😀 Teko aiškinti, kad kai buvo perkami bilietai ir rezervuojami viešbučiai jokio karo nebuvo 😀 Tai tas pasienietis neatsikabino: “Negi jums jūsų gyvybė nėra svarbi?” Aš tada: “Svarbi, bet kad nieko baisaus čia nebuvo” 😀 Cirkas be pinigų 🙂 Bet tos tankų kolonos tai man žiaurų įspūdį paliko. Nuo horizonto iki horizonto. Net sustojau pasifotkinti 🙂 Ir Haifa žiauriai gražus miestas. Tekę pabuvoti?

10. Haifoj buvom Bahai gardens kur nuo kalno per tuos sodus nulipom i apacia o atgal tipo imkit taxa ir su taxu vaziuokit nes atgal per tuos gardenus grizti neleidzia tai mes neemem,bet peskom sutinom ratu i kalna kad grizt prie masinos,o siaip tai kur mes tik nebuvom turejau 6paras tai prasukau 2600km bet visur begte gavosi 😉

• Jap, Izraelyje mašinos nuoma nėra brangi. Pamenu, už 3 dienas vasarą mokėjome 66 USD arba 22 USD/diena. Tiesa, vėliau dar nuskaitė papildomai, kad pravažiavome pro mokamą kelią nesusimokėję – čia kur link Ben Gurion oro uosto reikia važiuoti 🙂 Smagu buvo. O kur labiausiai jums patiko? Kaip Negyvoji jura? 🙂 Eilatas? Raudonasis kanjonas? Ramono krateris? Ar nelankėt šių vietų? 🙂

11. Uz masina sumokejau internetu uz savaite 140svaru su unlimited mileage,bet kaip atvykom i uosta pasiimt masinos dar priskaiciavo 110doleriu uz draudima plius nueme 400doleriu uzstata,del kuriu paskui buvau sunerimes kad isvis negrazins nes kaip atidavem masina jie pasake kad uzstata grazins tik po menesio,praejus 5savaitem rasiau jiems emeilu kur mano pinigai jie ignoravo tai teko jiems skambinti i israeli tai jie pasake kad dar uz dvieju savaiciu grazins,bet laimei grazino nes jau galvojau mausto mane,buvom visose tavo isvardintose vietose bet didziausia ispudi paliko negyvoji jura del kurios pagrinde ir nusprendem vykti butent i israeli,o antroj vietoj raudonoji jura eilate nes labai megstu snorkerinti o si jura kaip tik tam,tarp kitko ir mums pavyko uzmatyti tanku 🙂

• Hmn, labai keistai viskas vyko. Kas čia per tokia keista auto nuomos kompanija? Niekur taip nebūna, nes:
      A. Pinigų jie net teoriškai negali išaldyti ilgiau nei 15 dienų, nešnekant apie 5 savaites. Tai yra nesąmonė. Totali. To nebūna – galiu net taip pasakyti. Nes bankas rezervo ilgiau 15 dienų nelaiko pats.
      B. 110 USD už draudimą? O kam jį imti? Atsisakai ir imi mašiną be draudimo (ką aš ir dariau). Aš su draudimu tik vieną kartą mašiną esu nuomavęsis ir tik dėl to, kad būtų mažesnis įšaldomas depozitas, nes reikiamo paprasčiausiai neturėjau 🙂 Tada prašė apie 1000 EUR, todėl ir ėmiau draudimą, kad būtų mažesnė suma.
      C. Unlimited mileage visur būna. Europoje. Nesu matęs kitaip. Limituotas kilometražas, galvojau, būna tik Peru 😀 Nes daugiau niekur jo matęs nesu. Rimtai.

O dėl pačio Izraelio, tai sutinku – šalis žiauriai faina. Net keista, kad aš ten nenorėjau skristi. Nes rezultatas viršijo lūkesčius. Norėčiau net pakartoti. Tik man, skirtingai nuo tavęs, Negyvoji jūra nelabai patiko. Na, vaizdai gražūs, viskas ten gerai, bet maudytis joje – tragedija. Visas kaip iš aliejaus išlipi, nusišluostyti neina, visas limpi ir turi iškart eiti po dušu praustis, kad tą lipnumą visą nuvaryt nuo savęs. O dėl Raudonosios jūros, tai man teko ten tik pasimaudyti. Snorkelinimui laiko, deja, bet nebuvo 😦 Įtariu daug ten žuvų turėjo būti, nes jau prie kranto visokių mėlynų ir raudonų plaukiojo. Tai kas toliau nuo kranto turėjo darytis? Pasaka 🙂
      O kur užmatėt tankų jūs? Nuotrauka tai žiauriai gera, aš tokios irgi noriu 😀 Nes aš tai bevažiuojant vieną dykumoje paliktą užmačiau. Sustojau, net atbuliniu pavažiavau, išlipau – nieko prie tanko nėra, stovi sau visų pamirštas. Tai ir ant vamzdžio pasėdėjau, ir liukus paklibinau, bet neatsidarė 😀

12. Enterprise-Eldan car rent cia Tel Aviv oro uose masina emiau o radau masina expedia.co.uk kur ta kompanija nuomos vadinosi Alamo,draudimas buvo uzsleptas tad galvojau kad vietoj jau nereiks damoket,bet klydau,masinu buvo ir dar pigesniu websaite bet buvo su ribotu mileage kas man netiko,o kas del draudimo jie kitaip kaip supratau nenorejo nuomuot be jo,keikiausi kad nulupo dar 110$ bet paskui apsidziaugiau kaip vaziuojant autobusas is po ratu paleido akmeni i priekini mano stikla ir iskele neblogai,jei be draudimo butu isivaizduoju nuplestu gerai is manes uz tai,masina buvau nepatenkintas visa kelione chevrolet spark,ji vos vaziavo gal litro variklis tai pypsino man istisai is galo kaip bandydavau kanors aplenkti ar nuo sviesoforo kol issibegedavau :),bakas gal buvo tik 30ltr. tai pyliausi benzina kokius 6 kartus o degalinese visur tik hebraju kalba ir visos degalines automatines,tankus uzmaciau kaip vaziavau nuo Tel Aviv iki Eilato likus kokiu 100km ten dykumose jie treniravosi ir salia buvo ju kaip baze ir vaziuojant iki jos salikelej stovintys tankai kaip eksponatai apauge zolemis gal tie patys kur tu minejei.Raudonojoj juroj nemazai prisinardziau prifilmavau koralus zuvis,panasu vaizda buvau mates Indijos vandenyne,Eilate aerouostas geroj vietoj irengtas virs galvu kur pliazas leidziasi 😉

• Na, su mašinos nuomos kompanija žiauriai nepasisekė. Užuojauta. Aš Izraelyje nuomavausi iš Thrifty. Tai ir kilometražas buvo nelimituotas, ir mašina buvo pusė velnio – Economy klasės – Suzuki Alto or Similar. O realiai gavau Mitsubishi 4 durų. Juodą kaip smala, tai vasarą prikaisdavo nerealiai 🙂 Bet turėjo A/C 🙂
      Su draudimu tai žiauriai pasisekė. Eina sau! Matau vaizdą, kiek tas lango dūžis būtų kainavęs, jei nebūtų draudimo. Wow… Baisu pagalvot. Ir nuo tokio dalyko, kas abydniausia, tai neapsisaugosi…
      Tu tankus dykumoje užmatei važiuodamas nuo Tel Avivo į Eilatą, o aš atvirkščiai – grįždamas iš Eilato į Tel Avivą. Gal net toje pačioje vietoje juos matėme, tik vėliavų prie manojo tanko nebuvo 😀 Bet šiaip fainas nuotykis tikrai.
      O dėl Eilato oro uosto, tai nesuklysk! Į tą oro uostą leidžiasi tik čarteriniai, kelionių agentūrų lėktuvai. Komerciniai, tokie kaip RyanAir, leidžiasi į Ovda oro uostą, kuris yra 60 km nuo Eilato. Ir kas kvailiausiai, iš to oro uosto į patį Eilatą nėra jokio transporto. Tik taksi arba shuttle bus. Biški nesąmonė, bet ką padarysi…

13. Girdejas esu apie ta Ovda oro uosta ,del to ir ziurejau toki uosta pasirinkt kur masina iskart issinuomuot galeciau,o tankus maciau kaip link eilato vaziavom, bet labai isibegejas su savo kibireliu buvau kad net nespejau sustot ir pazadejau kita diena griztant nusifotkint prie ju,mes siaip tai gyvenom Tel Aviv tik viena nakti pasilikom Eilate nes norejosi ilgiau prie tos juros pabuti ir i Timna parka uzsukt kita ryta.Gaila nepavyko nufotkint tokios patrankos ja uzmatem ant kalno tokia lektuvam naikint ispudingai atrode kaip vaziavom palestinos teritorijoj nuo virsaus i apacia link negyvosios juros nes labai skubejom saule leidosi uz kalnu,o norejosi su saule pasidaryt nuotrauku prie negyvosios juros,be to dideli ispudi paliko vaziuojant autostrada netoli Tel Aviv kaip lauke pamatem milziniskus moliugus visa lauka kaip akmens luitus pridygusius is pat zemes kiti atrodo ten po pora simtu kilogramu sverti galejo ir plika zeme nei lapu nieko gaila negalima buvo autostradoj sustoti nusifotografuoti nes nebuvo net salikeliu ir tvora visur aptverta ejo

• “Įsibėgėjęs su kibirėliu” 😀 Gerai čia parašyta 😀 Skaitau ir juokas ima :)))) Matai, Jūs Eilate ilgai dar pabuvot, nes aš jame buvau kokias 14 valandų 🙂 Įskaitant nakvynę 😀 Nes atvažiavau į Eilatą kažkur 22 h vakaro, o išvažiavau kitos dienos 12 h vakaro. Per tą laiką spėjau tik centrą apeiti, McDonald’s pavalgyti ir kitą rytą jūroje pasimaudyt 🙂 Tuo mano pažintis su Eilatu ir baigėsi 😀
      Bet šiaip smagu, smagu buvo Izraelyje. Reikės kada sugrįžti. Tik reikia pigius bilietus užgaudyti 🙂